Malta

Maltese Flag

MALTA

Malta

Co robią lokalni?

Malta cieszy się ciepłą pogodą przez większą część roku, istnieje więc zapotrzebowanie na orzeźwiające, chłodne napoje. Na wyspie koniecznie trzeba spróbować musującego napoju Kinnie. Producent napojów Farsons wprowadził Kinnie na rynek w 1952 roku i była to pożądana alternatywa dla wielu różnych rodzajów coli dostępnych na wyspie po drugiej wojnie światowej. Kinnie to słodko-gorzki smak pomarańczy zmieszany z aromatycznymi ziołami. Przepis na koktajl Mediterraneo: 1 miarka Campari Bitter, pół miarki Orange Jiuce, Doładuj Kinnie.

Najpierw ludzie.

Malta Uncut jest dziełem Lisy Urpani i Edwarda Frendo Jonesa – wielojęzycznego zespołu z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu wydarzeniami i wizją robienia różnych rzeczy w niezwykły sposób. Jako profesjonaliści w branży Lisa i Edward zorganizowali kilka głośnych wydarzeń dla firm od 10 do 1500 + pax, głównie pochodzących z Francji, Włoch, Niemiec i Południowej Afryki.

Wysokie standardy, jakość i innowacja to słowa kluczowe w biurze Malta Uncut. Kreatywność i dbałość o szczegóły w połączeniu z pasją do pracy i wysp przekonały ich do założenia Malta Uncut – firmy, która koncentruje się przede wszystkim na ludziach i relacjach. Oboje wierzą, że budowanie relacji i słuchanie ze zrozumieniem jest sposobem na stworzenie udanego i spersonalizowanego wydarzenia.

Oferta Malta Uncut różni się od zwykłych propozycji „wycinania i wklejania”, do których wielu jest przyzwyczajonych.

Malta Uncut pomaga stworzyć wydarzenie, które nie tylko jest zgodne z planem, ale wybiega znacznie dalej, unikając pułapek turystycznych, odkrywając prawdziwą duszę kraju. Celem firmy jest wzbudzanie emocji poprzez doświadczenie, które z kolei stworzy wspomnienia. Jeśli to zostanie osiągnięte, to wydarzenie można uznać za sukces.